Początek / Często Zadawane Pytania

Dzieci z treningiem

W trosce o bezpieczeństwo Twoje, Twojego dziecka i innych osób przebywających w ośrodku – na trening nie wolno przyprowadzać dzieci. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy dziecko jest w foteliku samochodowym i podczas treningu znajduje się pod stałą opieką rodzica. Na terenie centrum nie można wprowadzać wózków spacerowych.


Za wszelkie ryzyko odpowiada opiekun, zalecamy przystosowanie się do treningów w ciągu dnia (05.00 – 16.00), kiedy trenujących jest najmniej osób.

Chcę lekcję próbną

Ponieważ personel elitefit24 jest zróżnicowany, lekcje próbne należy rezerwować za pośrednictwem naszej strony internetowej.
Po rejestracji otrzymasz jednorazowy kod do wybranego centrum, kod należy wykorzystać w ciągu 24 godzin od dokonania płatności.

Zarezerwuj czas próbny tutaj: https://elitefit24.pl/

Jak skontaktować się z EliteFit24?

EliteFit24 nie posiada telefonu i należy kontaktować się z nami e-mailem.

Jak zostać członkiem?

Aby zostać członkiem EliteFit24, zaloguj się poprzez opcję „Zostań członkiem” znajdującą się w górnej części menu. Jeśli potrzebujesz pomocy przy rejestracji, możesz przynieść do centrum swój identyfikator bankowy w godzinach pracy, a my Ci w tym pomożemy.

Dostęp do centrum otrzymasz natychmiast po rejestracji, za pomocą naszej aplikacji EliteFit24 lub poprzez kod SMS-owy działający na drzwiach. Kod działa przez 14 dni, dzięki czemu możesz aktywować aplikację.

Ile kosztuje trening w EliteFit24

Kliknij „Zostań członkiem” i wybierz swoje centrum, a otrzymasz przegląd naszych ofert i będziesz mógł dostosować swoje członkostwo i cenę zgodnie ze swoimi życzeniami i potrzebami.

EliteFit24 ma stały, niski poziom miesięczny cena – i możesz wybrać z okresem zobowiązania lub bez. Wszystkie członkostwa obejmują bezpłatny dostęp do wszystkich naszych ośrodków. 

Czy mogę przyprowadzić znajomego na trening?

Twój znajomy może trenować w EliteFit24, a następnie kupuje tutaj termin .

Jak anulować członkostwo?

Aby anulować członkostwo, należy wysłać e-mail bezpośrednio do ośrodka, w którym trenujesz. Dzięki temu zarówno Ty, jako członek, jak i EliteFit24 otrzymacie potwierdzenie przesłanego zawiadomienia o wypowiedzeniu.

Następnie w ciągu 1-2 dni otrzymasz potwierdzenie e-mailem. Jeśli nie otrzymasz żadnego potwierdzenia, musisz wysłać kolejną wiadomość e-mail, aby sprawdzić, czy wiadomość została wysłana we właściwe miejsce i odebrana przez EliteFit24.

W przypadku zakończenia członkostwa w EliteFit24 obowiązuje to od 1 dnia następnego miesiąca, przy czym obowiązuje 2-miesięczny płatny okres wypowiedzenia wykraczający poza bieżący miesiąc. W praktyce oznacza to, że termin płatności ostatniej faktury przypada na 20. z dwóch kolejnych miesięcy po wysłaniu wypowiedzenia drogą mailową.

Inne kategorie

Żyro konta

Płatność i faktura

Aplikacja Elitefit24

Zajęcia grupowe

Członkostwo

Często Zadawane Pytania

Trener osobisty

Zasady dobrego samopoczucia